2024. augusztus 11., vasárnap

Esti imádság

Mennyei Atyám,

Köszönöm, hogy megérhettem ezt a napot, és hálával emlékezem minden áldásra, amelyet Tőled kaptam. Most, hogy a nap végéhez érek, kérlek, nyugtasd meg a szívemet és a lelkemet. Bocsásd meg azokat a hibákat, amelyeket ma elkövettem, és segíts, hogy holnap új erővel és eltökéltséggel folytathassam utamat. Kérlek, óvd meg a szeretteimet az éjszaka folyamán, és adj nekik békességet és nyugalmat. Töltsd be az álmomat a Te szereteteddel és világosságoddal, hogy reggel újra frissen és boldogan ébredhessek. Kérlek, vezess engem az álmaimban, és adj, hogy a Te bölcsességed vezessen életem minden területén. Köszönöm, hogy mindig mellettem állsz, és hogy Te vagy a szívem oltalmazója. Áldd meg az éjszakámat, és add, hogy holnap új reménységgel és hittel ébredhessek.

Ámen.